TRÄNINGSSCHEMA – FÖR EFFEKTIV FETTFÖRBRÄNNING

För att förbättra resultatet så rekommenderar vi ALLA våra kunder att träna inom 12 timmar efter behandling. Kombination av iLipo med träning ser till att du får den kroppen du alltid drömt om.


 
  • Knäböj med skivstång

    Du tränar: ben & rumpa.

    • – Håll i en skivstång över axlarna, böj i höfter och knän skjut bak rumpan tills låren är parrallella med golver eller något lägre.
    • – Tryck dig tillbaka upp genom hälarna och upprepa övningen.
  • Kettleballswing

    Du tränar: rumpa, lår, core, axlar & rygg.

    • – Håll i en kettleball med armarna utsträckta mot golvet, böj i höfter och knän och låt kettleballen svinga mellan benen.
    • – Res dig snabbt upp, skjut fram höfterna och spänn rumpan för att svinga kettleballen upp till ungefär ögonhöjd.
    • – När kettleballen svingar tillbaka ner gör du övningen omvänt och upprepar den sedan i en flytande rörelse.
  • Armhävning

    Du tränar: bröst, triceps & core.

    • – Börja i plankposition på händerna, med kroppen i en rak linje från axlar till tår.
    • – Sänk sakta bröstet mot golvet samtidigt dom du håller kroppen i en rak linje.
    • – Tryck dig tillbaka upp till utgångspositionen och upprepa övningen.
  • Skridsko

    Du tränar: ben & core.

    • – Balanser på höger ben.
    • – Hoppa så långt åt vänster du kan, landa på vänster fot och korsa höger ben bakom.
    • – Upprepa med andra benet och fortsätt att hoppa i en flytande rörelse.

Kom ihåg att avsluta med ca: 40min högintensiv träning efter varje pass på en träningsmaskin som tränar hela kroppen. Vi rekommenderar Crosstrainer.